A nurse in the Caribbean turns to voodoo in hopes of curing her patient, an unusual woman whose husband she's fallen in love with.
I Walked with a Zombie 1943 Ceo Film Sa Prevodom Online
Naslov izvornika : I Walked with a Zombie.
Proračun : 537.313.619 USD.
Glavne uloge : Talhah Vithusan.
Zarada : 418.784.540 USD.
Snimatelj : Olle Cece.
Država : Bolívia.
Montaža : Nenita Orville.
Glazba : Brithany Djamel.
Žanr : Poljska škola filma - Drama, Horror, Fantasy.
Godina izdanja : 1964.
Redatelj : Krysta Rafat.
Jezik : Aragonski (an-AN) - Hrvatski (hr-HR).
Producent : Syedul Araba.
Scenarist : Balraj Hejan.
Distributer : Fuse Entertainment - RKO Radio Pictures.
Trajanje : 866 minuta.
Povezane stvari
I Walked with a Zombie Wikipedia ~ Danas se I Walked with a Zombie smatra jednim od najznačajnijih i najuticajnijih hororfilmova svog vremena odnosno jednim od prvih značajnijih filmova o zombijima
I Walked With A Zombie Gledaj Online 1943 Filmove S ~ I Walked with a Zombie online sa prevodom I Walked with a Zombie gledaj film besplatno I Walked with a Zombie cijeli film Gledajte film na mreži ili gledajte najbolje besplatne videozapise visoke rezolucije 1080p na radnoj površini prijenosnom računalu prijenosnom računalu tabletu iPhoneu iPadu Mac Pro i još mnogo toga
I Walked with a Zombie 1943 ~ I Walked with a Zombie Ocjena korisnika72 92 Naslov Šetala sam uz zombija Godina 1943 Žanr fantazija horor Trajanje 69 min Režija Jacques Tourneur Scenarij Charlotte Brontë Curt Siodmak Inez Wallace Ardel Wray Glavne uloge Tom Conway Paul Holland Edith Barrett Mrs Rand James Bell Dr Maxwell Frances Dee Betsy Connell James Ellison Wesley Rand Christine Gordon
I Walked with a Zombie 1943 Srpski titl 72210 ~ I Walked with a Zombie Naslov Šetala sam uz zombija Godina 1943 Žanr fantazija horor Trajanje 69 min Režija Jacques Tourneur Scenarij Charlotte Brontë Curt Siodmak Inez Wallace Ardel Wray Glavne uloge Tom Conway Paul Holland Edith Barrett Mrs Rand James Bell Dr Maxwell Frances Dee Betsy Connell James Ellison Wesley Rand Christine Gordon Jessica Holland Theresa
I Walked with a Zombie 1943 Srpski prijevod 72210 ~ I Walked with a Zombie Naslov Šetala sam uz zombija Godina 1943 Žanr fantazija horor Trajanje 69 min Režija Jacques Tourneur Scenario Charlotte Brontë Curt Siodmak Inez Wallace Ardel Wray Glavne uloge Tom Conway Paul Holland Edith Barrett Mrs Rand James Bell Dr Maxwell Frances Dee Betsy Connell James Ellison Wesley Rand Christine Gordon Jessica Holland Theresa
Dead of Night 1945 ~ I Walked with a Zombie 1943 fantazija horor Mlada Betsy Connell F Dee brižna je medicinska sestra podrijetlom iz Kanade koja prepričava kako je jednom šetala uz zombija Sve je počelo kad je dobila posao u bolnici na karipskom
Edith Barrett Filmografija MojTV ~ I WALKED WITH A ZOMBIE 1943 SAD 1943 Bernadettina pjesma The Song of Bernadette 1943 SAD 1943
SvAšTa NeŠtO zAbAvNo Filmovi o zombijima gorila zombi ~ I Walked with a Zombie 1943 11 Let Sleeping Corpses Lie 1975 10 Fido 2006 9 Day of the Dead 1985 8 Dawn of the Dead Remake 2004 7 Zombie 1979 6 Deadgirl 2008 5 Shaun of the Dead 2004 4 The Return of the Living Dead 1985 3 Night of the Living Dead 1968 2 Braindead 1992 1 Dawn of the Dead 1978 Pošalji ovo epoštom Blogiraj ovo Podijeli na usluzi Twitter
1 antwortet nicht Wikipedia ~ I Walked with a Zombie 1943 The Climax 1944 Tarzans Magic Fountain 1949 Sherlock Holmes und das Halsband des Todes 1962 sinopsisi Son of Dracula 1943 House of Frankenstein 1944 Berlin Express 1948 Earth vs the Flying Saucers 1956 sinopsis adaptacije The Ape 1940 The Climax 1944 van špice Abdul the Damned 1935 The Devils Messenger 1961 Porodica Robert Siodmak